M.A.G.I.C.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw in deze omgeving....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia ma aug 24, 2009 8:31 pm

Een dame met golvend blond haar liep in het rond, en ze keek dan ook even om haar heen. Ze had zo'n sterk gevoel dat haar nicht hier ook zat, en ze zou haar dan ook gaan opzoeken. Even keek ze niet uit naar welke kant ze liep, maar zelfs dat kon haar niet eens iets schelen. Rustig met haar korte verleidelijke passen stapt ze verder, en ze zag dan enkele duistere grotten in de verte. Ze grinnikte heel even kort, aangezien ze wel in was voor gevaar. Natuurlijk had ze ook haar grenzen, maar die liet ze enkel aan Fable tonen.

Vluchtig keek de dame om haar heen, waarna ze gewoon verder stapt. Ze bleef naar de grotten gaan totdat ze ervoor stond, en ze liet vuur op haar hand komen zodat ze kon zien waar ze liep. Rustig liep ze een grot in, en ze ging diep in een grot neerzitten op een rots. Bij het horen van iets of iemand liet ze het vuur verdwijnen, en ze bleef dan zo stil mogelijk zitten op de rots.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko ma aug 24, 2009 9:16 pm

Mikage zat al in de grotten en keek rond. Hij vond het wel mooi hier. Opeens zag hij een vlam en een meisje dat die onder controle hield. Hij glimlachtte. Snel pakte hij een dropje uit zijn zak maar die rammelde. Blijkbaar had ze hem gehoord en ze doofde het vuur. Hij grinnikte even onhoorbaar. "Ik had je al gezien, hoor..." zei hij en liep richting haar. "Ardor" fluisterde hij en op zijn 5 vingertoppen had hij een vlammetje. Hij bracht ze naar elkaar zodat deze een grotere vlam vormde. Hij ging door zijn hurken en keek haar aan. "Ben jij nieuw hier...?" vroeg hij vriendelijk. "Oh sorry mijn naam is Mikage..." stelde hij zich vlug voor.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia ma aug 24, 2009 9:20 pm

Rose keek in het rond, en ze stond ook al klaar om een aanval te doen of zichzelf te verdedigen. Dan hoorde ze ineens een stem, en ze merkte een vlammetje op. Ze keek de jongen aan, en ze keek dan naar zijn vlam. "Ja ik ben nieuw, en ik ben Rose. Ken jij soms een meisje genaamd Fable?" Vroeg Rose dan meteen nadat ze zichzelf had voorgesteld. Ze vond hem niet mis, maar was hij het wel waard. Ze grinnikte heel even bij die gedachte, en ze keek de jongen rustig aan.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 8:35 pm

Mikage zag dat er naast Rose nog een plekje vrij was. Hij keek even rond en zag licht wat fakels. Hij hield zijn hand er bij en daardoor kwam er wat meer licht. Hij blies de vlam op zijn vingers uit en keek naar Rose. "Aangenaam...Nee ik ken geen Fable." zei hij. Hij bekeek haar van top tot teen. Hij keek naar buiten en het leek nogal wat donkerder te worden. Dus de temperatuur in de grot zal ook zo dalen. Hij had een jack en shirt aan. En een lange spijker broek zou hem ook wel warm houden. Maar de kleding die zij aanhad leek niet echt warm. Hij glimlachte en grinnikte even. "Zeg kom jij van Calidus?" Hij had haar vlam gezien dus waarschijnlijk wel.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 8:41 pm

Rose keek hem aan, en ze zucht heel even diep. "Nouja dan ga ik straks wel verder zoeken." Zei Rose tegen hem, en ze keek dan in het rond. Het kon haar niet schelen, en ze keek hem rustig aan. Bij het horen van zijn vraag glimlacht ze kort, en ze legt dan haar hand op zijn been. "Liefje ik ben daar geboren en ik kom vandaar ja." Zei Rose dan met een verleidelijke ondertoon in haar stem, en ze liet dan zijn been los.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 8:46 pm

"Ik wil wel hel..." Mikage stopte en slikte even. Hij voelde haar hand op zijn been en nerveus stak hij ongezien een dropje in zijn mond. Hij keek voorzichtig naar haar. Hij hoorde plots haar woorden en keek snel weg om de rode blos op zijn wangen te verbergen. Op het moment dat deze weg waren keek hij haar weer aan. "Ik...euh...kom daar ook vandaan." Hij was ineens nerveus aangezien hij nog nooit zo behandeld was door een meisje. Hij had vaak gesprekken met meisjes maar zij was de eerste die zoiets had gedaan. Hij slikte het dropje door en glimlachte zwakjes.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 8:50 pm

Rose keek hem aan, en ze grinnikte dan heel even kort. Daarna legde ze haar hand weer op zijn been, en ze gaf hem een kusje op de wang. "Dus wat wilde je nou percies tegen me zeggen?" Vroeg Rose dan aan hem, en ze streelde dan ook wat over zijn been. "Hmm ik heb je daar nog nooit gezien." Zei Rose dan tegen hem, en ze bleef hem over zijn been strelen. Opeens liet ze het vuur van de fakkels doven, en kroop op de schoot van hem.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 9:01 pm

Mikage keek even rond en hoorde haar vraag.En werd rood van haar kusje op zijn wang. "Nou ik wilde zeggen dat ik je graag zou willen helpen met zoe...." Opnieuw viel hij stil. Hij slikte even toen ze zijn been streelde en hij keek weg. Hij schrok zich kapot toen de vlam op de fakel doofde en had al een idee wat er nu ging gebeuren. Zijn vermoede was waar en voelde hoe ze op zijn schoot ging zitten. Hij voelde zijn hart tekeer gaan in zijn borst. Hij wilde eigenlijk wel wat terug doen maar iets hield hem tegen. Misschien wel het feit dat dat hij een verkeerde beweging kan maken en haar boos zou maken. Hij slikte nogmaals en even kon hij eens niet aan drop denken.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 9:11 pm

Rose bleef lekker op zijn schoot zitten, nadat ze zijn woorden gehoord had. Ze keek hem aan, en ze had gemerkt dat hij geschrokken was. Ze grinnikt heel even kort, en ze amusseerde zich dan ook. Dan legt ze haar beide handen op zijn borst, en ze blijft lekker zo op hem zitten. "Hmm ben je bang in het donker?" Vroeg ze dan plagerig in zijn oor, en ze gaf hem weer een kusje op zijn wang.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 9:34 pm

"Euh..." zei hij en grinnikte. "Ja..." zei hij plagend. Hij keek haar aan en voelde dat hij toch weinig verkeerd kon doen. Hij legde zijn arm om haar middel en glimlachte. Hij ging wat makkelijker zitten. Hij grijnsde wat en gaf haar een kusje op haar mond. "Maar dankzij jou voel ik me veilig..." voegde hij er aan toe. Hij grijnsde wat en glimlachte. Hij wachte op een reactie van haar.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 10:09 pm

Rose keek hem aan, en het leek wel of haar ogen licht gaven. Ze merkte zijn arm om haar middel, en ze had zijn woorden wel gehoord. "Oooh wat lief een mooie schattige jongen van ongeveer mijn leeftijd is bang in het donker. Dan zal ik dat hem eens afleren." Zei Rose grinnikend, en ze voelde dan een kusje op haar lippen. Ze keek hem aan en ze hoorde zijn laatste woorden, waarna ze dan grinnikte. Ze begon hem dan volop de mond te zoenen, en ze liet de fakkels nog heel even uit.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 10:24 pm

"Ik plaagde maar wa....hmpff.." zei hij maar werd gelijk onderbroken door de zoen. Hij zoende mee en wreef met zijn hand over haar rug. Hij glimlachte en duwde haar op de grond. Hij ging boven haar hangen en gaf haar een zoen. Hij grijnsde wat al zag je dat niet door het donkerte in de grot. Hij grinnikte wat en wachtte af.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 10:30 pm

Rose grinnikte dan ook, en ze voelde dan zijn hand over haar rug gaan. Ze sloot haar ogen dan ook, en ze werd dan ineens op de grond geduwd. Ze leet een steekvlammetje tevoorschijn komen, en ze keek dan droogjes naar hem. "Is meneer stoer aan het doen?" Vroeg Rose dan plagerig aan hem, en ze begon hem dan ook plots te kietelen.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko di aug 25, 2009 10:35 pm

"Welke meneer...ik zie niemand anders hier.." zei hij plagend. Hij voelde dat ze hem probeerde te kietelen. "Daar kan ik tegen...maar kun jij dat..." zei hij en grijnsde. Hij begon haar te kietelen en stopte en gaf haar gelijk een zoen. Hij voelde zijn hart te keer gaan maar hij wist dat hij zich daar bij goed voelde.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia di aug 25, 2009 10:41 pm

Rose grinnikte heel even kort, en ze merkte dan dat hij haar probeerde te kietelen. "Je hebt pech ik kan er ook tegen." Zei Rose dan droogjes tegen hem, en ze stak dan haar tong naar hem uit. Ze voelde dan de zoen op haar lippen, en ze sloot heel even haar ogen.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko za aug 29, 2009 6:55 pm

"Dat is inderdaad jammer..." zei hij en grinnikte. Hij gleed met zijn arm over haar dijbeen en zoende haar nogmaals. Hij liet de fakkels boven hun weer aan gaan zodat hij haar aan kon kijken. Ze zag er geweldig uit vond hij.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia za aug 29, 2009 6:58 pm

Rose keek hem droogjes aan, en ze voelde zijn hand over haar dijbeen gaan. Ze grinnikte heel even kort, en ze merkte dan zijn lippen weer op de hare. Opeens gingen de fakkels weer aan, waarna ze hem in de ogen aankeek. Haar felrode ogen waren net zoals dat van vuur, en ze stak even haar tong naar hem uit.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko za aug 29, 2009 7:21 pm

Mikage glimlachte toen ze haar tong uit stak. Hij grinnikte. Hij keek naar buiten en het was nu volledig donker. "Zeg zullen we niet terug gaan naar het studenten-huis?" zei hij. Het zou zometeen kouder gaan worden en ze had niet bepaald wat warms aan. Hij keek haar even diep in haar ogen en glimlachte zwakjes.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia za aug 29, 2009 7:27 pm

Rose keek hem aan, en ze hoorde dan ook zijn vraag. "Ik blijf nog heel even hier, maar als jij wilt gaan hou ik je niet tegen." Zei Rose dan tegen hem, maar ze had zowat een beetje een reden dat ze nog even hier wilde blijven. Dan sluit ze haar ogen gewoon, en ze bleef lekker op haar rug liggen. "En geen nood ik kan me perfect verdedigen tegenover anderen of dieren." Zei ze dan glimlachend tegen hem, aangezien ze haar ogen weer open deed om naar hem te kijken.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko za aug 29, 2009 7:31 pm

"Ik blijf dan ook wel hier.." eerlijk gezegd zou hij haar nu niet willen verlaten. Niet om het feit dat ze in gevaar kon komen maar meer omdat ze wel leuk was. Hij glimlachte en gaf haar nog een zoen. Hij sloot zijn ogen en genoot helemaal.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia za aug 29, 2009 7:36 pm

Rose keek hem aan, en ze grinnikte heel even kort. "Bang om alleen weg te gaan ofzo?" Vroeg Rose dan op een plagerige manier, en ze grijnsde dan ook heel even breed. Dan voelde ze kort daarna zijn lippen weer op de hare, en ze trok hem ineens op haar. "Ik vind het heus niet erg hoor als je liever terug wilt gaan." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze streelde voor kort zijn wang heel even.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko za aug 29, 2009 7:49 pm

Mikage glimlachte. "Ik ben niet gauw bang." zei hij. Hij voelde hoe hij op haar werd getrokken en hij grijnsde lichtjes. "Nee hoor...ik blijf jou gewoon vervelen..." zei hij. Met een sarcastische toon op het laatste stuk. Hij gaf haar een zoen en deed deze wat langer volhouden. Toen hij stopte keek hij haar in de ogen. "En dat doe ik omdat je zo vervelend bent om mijn hart op hol te laten slaan..." zei hij en grinnikte.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia za aug 29, 2009 7:52 pm

Rose keek hem aan, en ze grinnikte dan ook heel even kort. "Zozo meneer probeert mij te vervelen, maar dat zal niet lukken hoor." Zei ze met een grijnsje, en ze voelde dan alweer zijn lippen op de hare. Nu zoende hij haar iets langer, en ze deed gewoon met hem mee. "Hmm is het zo een erg dat je hart op hol slaat, maar dan zal ik het nog harder laten slaan hoor." Zei Rose dan erg droog tegen hem, en ze streelde zijn hals een beetje.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Mikage Kumiko za aug 29, 2009 8:12 pm

"Nee nee..." zei hij alsof hij er dood aan zou gaan. Hij grinnikte. "Zolang hij maar niet oververhit raakt vind ik het goed..." zei hij en grinnikte opnieuw. Hij gaf haar een kusje in haar nek en keek haar aan. "Vervelen niet lukken...das nou jammer..." zei hij.
Mikage Kumiko
Mikage Kumiko

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 31

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Rose Phoenixia za aug 29, 2009 9:14 pm

Rose grinnikte heel even zachtjes, en ze keek hem aan in de ogen. Ze vond dat haar maag wat vreemd deed, maar dat negeerde ze gewoon. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen, en ze legde zijn hand op haar boezem. Ze stak alweer haar tong uit, en ze sloot haar ogen dan ook gewoon. Zoals gewoonlijk zat ze in een flirterige bui, en ze liet zijn hand daar gewoon liggen.
Rose Phoenixia
Rose Phoenixia

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 35

Magiër Profiel
Leeftijd:: 16
Magie: Vuur
Relatie:: No one wants a girl like me

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in deze omgeving.... Empty Re: Nieuw in deze omgeving....

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum