M.A.G.I.C.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

veel oefenen...

2 plaatsers

Ga naar beneden

veel oefenen... Empty veel oefenen...

Bericht van Ikuto Tsukiyomi ma aug 24, 2009 7:17 pm

Ikuto was al snel weggelopen van het studentenhuis en hij zette zich op de grond neer. Hij zuchtte diep. Waarom was hij altijd het dupje als ie verliefd werd? Hij zuchtte en vuurde een willekeurige spreuk af op een boom, die begon de verwelken. Hij zuchtte en maakte van zichzelf een bolletje en bleef gewoon mokken. Waarom werd hij gestraft als hij een jonger meisje kustte omdat hij verliefd was? Hij was niet iemand die meisjes misbruikte. Hij was bijna nooit verliefd geweest op iemand, Amy was een uitzondering. Hij hield van haar... Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. Hij zou het zo opgeven.
Ikuto Tsukiyomi
Ikuto Tsukiyomi

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09

Magiër Profiel
Leeftijd:: 17 jaar
Magie: Duister
Relatie:: neh

Terug naar boven Ga naar beneden

veel oefenen... Empty Re: veel oefenen...

Bericht van Kara Lockhart ma aug 24, 2009 8:31 pm

Opeens kwam Kara Lockhart het Mistige Woud in, ze had het gevoel dat hier Ikuto Tsukiyomi ergens zou moeten zitten. Ze wist zijn naam al van haar zusje Amy Lockhart, maar ze wist wel dat hij haar helemaal nog niet zou kennen. Amy Lockhart heeft eigenlijk nog nooit over mij gepraat. Maar ze liep verder dieper en dieper het Mistige Woud in, toen ze daar ineens iemand zag zitten. "Stoor ik?" vroeg Kara Lockhart beleefd tegen hem. "Ik ben Kara Lockhart" zo stelde ze zichzelf alvast al voor. "En ben jij mischien Ikuto Tsukiyomi?" vroeg Kara Lockhart opnieuw beleefd tegen hem, terwijl ze naar hem keek het zou wel moeten want hoe haar zusje hem beschreef zo lijkt hij er ook op. "Heb al veel over jou gehoord van mijn zusje, jij kent haar toch wel?" vroeg Kara Lockhart terwijl ze naar hem begon te glimlachen, en ze ging dan naast hem op de grond zitten.
Kara Lockhart
Kara Lockhart

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 37

Magiër Profiel
Leeftijd:: 17
Relatie::

Bericht van Ikuto Tsukiyomi di aug 25, 2009 6:56 pm

Ikuto draaide zich om en zag een meisje aankomen "nee helemaal niet". Toen hij eenmaal 'Lockhart' hoorde, had hij een vreemd vermoeden dat Kara wel Amy's zus kon zijn. "ja dat ben ik"zei ikuto en hij keek weer voor zich, denkend aan Amy. Hij wreef in zijn haar en keek toen even naar Kara "en wat heb je dan allemaal gehoord over mij van je zusje?". Hij keek weer voor zich. Zijn vermoeden was juist. Hij zuchtte erg zachtjes. Hij had niet echt zin in een gesprek maarja... Hij zag dat Kara zich naast hem zette en hij keek even maar snel weer voor zich. Hij glimlachtte flauwtjes "wat doe je hier, zo alleen in het bos? Heeft je zusje je naar mij gestuurd om me op te beuren ofzo?". Hij had veel vragen maar hij kon ze niet allemaal tegelijk stellen. Dat begreep hij ook wel...
Ikuto Tsukiyomi
Ikuto Tsukiyomi

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09

Magiër Profiel
Leeftijd:: 17 jaar
Relatie:: neh

Bericht van Kara Lockhart di aug 25, 2009 7:17 pm

"Ik heb gehoord van haar dat jullie verliefd waren, en dat dat dan niet mocht van ene Finn ofzo." zei Kara Lockhart, ze vond het eigenlijk echt wel erg voor hun beiden. "Wegens jullie leefijdsverschil." zei Kara Lockhart opeens. Zoals Amy Lockhart al zei zat hij altijd in zijn haar, wat ze zo schattig vond. Kara Lockhart nu vond het eigenlijk ook wel schattig. "Ja mijn zusje, heeft mij gestuurd, ze wou dat jij gelukkig werd ook al is het niet met haar." zei Kara Lockhart. En ze zag dat hij alweer voor zich ging kijken. "Ze dacht dat ik misschien..." begon Kara Lockhart, maar ze durfde even niet meer verder praten, Amy Lockhart kon dit eigenlijk veel beter dan haar. Kara Lockhart begon een beetje te blozen ineens, en ze keek even naar Ikuto Tsukiyomi. "Amy Lockhart had liefst dat iemand van de familie jou kon opbeuren, dan iemand anders hier, begrijp je dat?" zei Kara Lockhart toen ineens maar, terwijl ze al een beetje begon met blozen.
Kara Lockhart
Kara Lockhart

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 37

Magiër Profiel
Leeftijd:: 17
Relatie::

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: