M.A.G.I.C.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaapkamer Ryuu

Ga naar beneden

Slaapkamer Ryuu Empty Slaapkamer Ryuu

Bericht van Ryuu Skywalker zo aug 23, 2009 2:30 pm

De deur van een kamer, nog helemaal leeg, afgezien van een bed, een kast en wat koffers, vloog open en Ryuu stapte binnen, waarna zijn magische vleugels verdwenen. "Ah, mijn oude kamer! Gelukkig heb ik nog steeds mijn eigen, met mijn geweldige uitzicht op het park." Ryuu liep meteen naar het raam, keek naar buiten en deed toen het raam open. "Heerlijk, meteen een frisse bries in mijn kamer." Nu liep hij naar zijn koffers. "Eerst maar eens deze bende opruimen..." en zo begon Ryuu aan het klaarmaken van zijn kamer.

Na een ruime anderhalf uur, was Ryuu klaar. De kamer zag er meteen anders uit. Zijn uniform voor M.I.C. hing aan zijn kastdeur en de rest van de kleren had hij allemaal mooi opgeborgen. De avond viel al en vanuit zijn raam zag Ryuu de zon ondergaan. "Zo, nu dit ook allemaal klaar is, kan ik weer rond gaan zwerven." Ryuu liep de kamer weer uit en deed de deur achter zich dicht. "Zo, waar gaan we nu eens heen." Ryuu ging op weg, maar waarheen moest hij nog beslissen.
Ryuu Skywalker
Ryuu Skywalker
Admin

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 20-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : M.A.G.I.C.

Magiër Profiel
Leeftijd:: 18
Magie: Lucht
Relatie:: --

https://magic.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum